Web sitemiz üzerinden yapılan satışlar Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğine tabi satışlardır ve bu kanun-yönetmelikteki hükümleri uygulamaktadır.

İade edeceğiniz ürünlerin aşağıdaki şartlara uygun olması işlemlerin hızlı bir şekilde tamamlanmasını sağlayacaktır:

İade bedeli, ürünlerin depoya ulaştığı andan itibaren, iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra, kredi kartınıza (kargo bedeli hariç) aktarılmaktadır. Bankanıza bağlı olarak iadenizi kredi kartınızda görmeniz, birkaç gün sürebilir. 

İadenin, satın alınan ürünün denenmek amacıyla etiketi ve koruma bandı üzerinde olacak şekilde - kullanılmayan ürünü  ondört (14) günlük süre içinde gerçekleştirilmesi gereklidir.

Ürünler kullanıldıktan sonra iade edilme istekleri için 14 günlük geri alım süresi işlememekte ve ürün kesinlikle geri kabul edilmemektedir.

Tarafınıza kusurlu gönderilen ürünün kargo size ulaştıktan hemen sonra whatsapp hattımıza görsel ile bildirmeniz gerekmektedir. 

Kullanım sonrası deforme olan ürünü 1 ay içerisinde firmamıza inceleme için gönderebilirsiniz. Deforme ürünü göndermeden whatsapp hattımıza görsel ile bildirmelisiniz.

Ürünün geri iade süreci 14 gündür. Müşterinin iade işlemi iş yoğunluğuna bağlı olarak yedi (7) ile  on (10) iş günü içinde çözüme ulaşacaktır.

Değişimlerde kargo ücreti gönderim esnasında Firmaya, geri gönderim esnasında ise müşteriye aittir. 
 

Ürün gönderileri karşı ödemeli gönderildiği taktirde ARAS Kargo ile gönderilmeleri zorunludur. Aksi taktirde kargo kabul edilmeyecektir.

Eğer Gönderici Ödemeli olarak bize gönderecekseniz istediğiniz kargo firmasıyla gönderebilirsiniz.

İade edilen ürünlerde kargo ücreti MÜŞTERİLERİMİZE AİT olur , müşteri iade ödemesinden anlaşmalı kargo bedeli kesilir. ARAS KARGO İADE KARGO ÜCRETİ 25 TL OLARAK KESİLMEKTEDİR.

Değişim için gönderilen ürünler bize karşı ödemeli olarak ARAS Kargo ile gönderilir fakat tarafınıza karşı ödemeli olarak gönderilir.

DEĞİŞİMLERDE BİR KARGO ÜCRETİ SİZE BİR KARGO ÜCRETİ FİRMAMIZA AİTTİR.

KREDİ KARTI İADELERİ EN GEÇ 15 İŞ GÜNÜ İÇERİSİNDE KARTINIZA YANSIR.

Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun 'un 4.Maddesine göre, "Tanıtım ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan niteliklerine aykırı olan ya da kullanım amacı bakımından tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir. Müşteri, malın teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde ayıplı mal bildiriminde bulunursa, ürünü iade etme, bedel indirimi, ücretsiz değişim ya da ücretsiz onarım haklarından birine sahiptir.”

TARAFINIZA KUSURLU-AYIPLI OLARAK GÖNDERİLEN ÜRÜNÜ TESLİM ALDIKTAN SONRA EN GEÇ 3 İŞ GÜNÜ İÇERİSİNDE WHATSAPP HATTIMIZA GÖRSEL İLE İLETMENİZİ RİCA EDERİZ.

Ayıplı Mal bildiriminde bulunarak yukarıda belirtilen haklardan faydalanmak için;

Ürünün özellikleri, tanıtımında belirtilen özelliklerden farklıysa ya da, müşterinin üründen beklediği faydayı azaltan eksiklikler varsa, ürün, ayıplı mal sınıfına girer.

Müşteri, 30 gün içerisinde ayıplı mal bildiriminde bulunmalıdır.

Ayıplı Mal bildiriminde, ürünün ithalatçısı düzenlenen bir raporla kullanım hatasının bulunup bulunmadığı belirlenir. Kullanıcı hatasının olduğu tespit edilirse, müşteri, haklardan faydalanamaz.

İnceleme sonrası Ayıplı olarak kabul edilen ürüne ait tüketicinin ödediği masraflar geri iade edilecektir. 

CAYMA HAKKI

Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği 'nin 8. Maddesine göre, müşteri, "Ürünü teslim aldığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde hiçbir sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.” . Buna göre, müşteri, ürünü aldıktan sonra, 14 gün içerisinde sebepsiz iade etme hakkına sahiptir. Bu cayma hakkı paketi açılmayan, kullanılmayan ve satılabilirliği bozulmayan ürünler için geçerlidir."